****

suav parfum de iasomie
ma-nvaluie dintr-un trecut
in care dragostea mi-am petrecut,
alaturea de tine
.
dac-ai stiut, sau n-ai stiut
mi-e dor, doar dor
de timpul ce-a trecut si de ntamparea intalnirii noastre
ca de-o ‘nserare adanca si albastra

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Versuri de Morocănos and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to ****

  1. Victor says:

    Superb! (SI concis!)

    Off-topic: “…de-‘ntamplarea…”

  2. dara says:

    f fainaaaaa….o sa trimit si eu citeva cnd o sa pot …stii tu cind…

  3. Morocanosul says:

    Copii, va lasati orbiti de balonase roz de sapun.
    Au fost 2 greseli acolo “plantate” pentru Oana si Victor.
    Prima e un vers trunchiat……
    “dac-ai stiut, sau n-ai stiut, nu-mi pasa”(o schiopatare poetica) si acel “de-‘ntamplarea” (asta e o schiopatare gramaticala).
    Cine gaseste hiba care face din versurile astea o constructie inutila ?
    Ma asteptam ca cineva sa desfiinteze tot din 2 cuvinte.
    Cand cititi sa nu abandonati aparatul critic pentru nici o imagine, oricat de frumoasa si seducatoare ar fi.
    Asa spunea profesorul meu de matematica, de la care am prins gust de versuri, care a reusit cu rabdare sa-mi faca cunostinta cu Platon, Descartes, Tutea si alti negustori de vorbe.
    Urmatoarele versuri nu vor mai avea glumite in ele. Spun asta ca sa tai elanul de cicaleli al stapanei acestor diverse si diversificate taramuri.
    Impodobiti-va inimile cu zambetul primaverii.

    • oanaclara32 says:

      Si crezi ca asa scapi de cicaleala? Gresiiiiiiit!😀😀😀

    • Paul says:

      vine gramaticul, n-ai grija🙂
      pot fi mai morocanos ca tine, sa stii…

    • Victor says:

      1. Multumesc pt corectare (completare).
      2. Mea culpa, recunosc a nu fi cunoscut textul integral, deci nu aveam cum sa sesizez absenta. Sau credeai ca asa “trunchiat” – nu va mai placea? (Acea incompletare – in viziunea mea – doar deviaza putin sensul, pastrand frumusetea ne”ciuntita”.)
      3. Cu exceptia unor (putine) “cazuri speciale”, ceea ce caut eu (in mod exclusiv) intr-o poezie e NU utilitatea, ci frumusetea (PRIN DEFINITIE “inutila”, dar Doamne! cat de utila e!) Indiferent de eventuale greseli, nu vad ABSOLUT NICI UN MOTIV sa desfiintez FRUMUSETEA (chiar si in reprezentarile sale mai… “umile”), desi nu consider ca e inutila corectarea greselilor de exprimare, pt ca acestea sa nu mai “incetoseze” perceperea frumusetii (cam ca o pata translucida pe un “geam” spre frumos…) (A doua “schiopatare” e – din fericire – NU gramaticala, ci doar ortografica.)
      4. DE CE n-am putea sa ne lasam (cu buna stiinta) sedusi doar de frumos, fara ca asta sa insemne ca pe acel “frumos” ne-am baza in aspectele concrete, materiale, ale vietii? E ceva gresit? Critica nu cred ca se opune frumusetii, ci incearca – dimpotriva – s-o amplifice si s-o faca mai evidenta si totodata mai deplina si mai accesibila.
      5. Felicitari unui profesor DE MATEMATICA daca reuseste sa destepte gustul PT POEZIE! (Sunt domenii divergente, astfel incat asa ceva e mai rar intalnit, cam ca o creatura androgina).

  4. frumoase versuri, daca-ţi trezesc sensibilitatea cui îi pasă de gramatică ? ca cititor imi prezerv dreptul la ,,licenta sensibila”, asa ca, ,,coboara-n jos” cat mai des cu ,,greseli” din astea.

  5. Ai un premiu de la mine.

    O zi senina, iti doresc!

    Miana

Leave a Reply

