Leapşa again :)

Am primit o leapşă de la Lil Seby . Mulţumesc!🙂

1. In momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?

La mine. De obicei ma descurc singură.

2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Aş fi tot eu pentru ca m-am obişnuit aşa. Aş fugi undeva la munte.🙂

3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?

Bunică-mea. Prietenii ştiu de ce.😀

4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?

Aş petrece o viaţă întreagă lângă oamenii care imi sunt dragi.

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

Nu ştiu…cred ca au fost 2 de fapt…cand am facut cunoştinţă cu picii mei.🙂 Îmi sunt tare dragi!

Leapşa mea merge la toţi cei care îmi citesc blogul.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Leapşa again :)

  1. Silvian says:

    Doamne, ce sincer de sincera esti! Cred ca tara in care traiesti se numeste Sinceria.

  2. DianaEmma says:

    1. In momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gandesti prima oara?

    La mama. Sa imi dea putina energie pozitiva.😀

    2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

    As fi eu insami si as trai o zi normala din viata mea. Sunt multumita cu ceea ce sunt, ceea ce am, ceea ce fac cu viata mea… daca vreau sa devin cineva (in sensul de a ma schimba), daca vreau sa fac ceva sua sa merg undeva, o fac intr-o zi normala… daca eu imi dau seama ca trebuie sa fac asta.

    3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?

    Pe fratele meu pe ici pe colo…

    4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?

    Pentru linistea mea sufleteasca incerc sa evit conflicte, certuri…

    5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

    Nasterea mea.😀

  3. Camelia says:

    Ce frumoasă eşti, Oana!

  4. Pingback: 2 in 1:Lepse « Ganduri rupte din mine

Leave a Reply

