Foaia de parcurs

Dimineaţa devreme. Curtea unui şantier de construcţii. Un bărbat între două vârste face recepţia unei maşini cu diverse materiale specifice domeniului respectiv de activitate. Se uită în foaia de parcurs, apoi la şofer, iar în foaia de parcurs… Presupune că încă mai are ochii împăienjeniţi de somn şi îl întreabă pe şofer , ca să se lămurească totuşi, care e numărul maşinii.

Vocea şoferului, obosită după o noapte de mers şi dogită probabil din pricina fumatului, sparge liniştea dimineţii:

– B 06 BKE .

Tipul cu foaia de parcurs mai priveşte o dată hârtia şi gândeşte : “Măi, asta e de poveste…bună de păstrat şi de arătat nepoţilor, chiar daca ar trebui să plătesc tot transportul.” Mai are un pic şi izbucneşte în râs.

Citeşte din nou rubrica în care era numărul maşinii şi râde în hohote . Acolo era scris cu litere de-o şchioapă : ” be 06 becapae ”😀😀😀

Notă: Îmi pare rău că nu am o copie a foii de parcurs! Întâmplarea e reală.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Foaia de parcurs

  1. Machiaveliq says:

    La fel am păţit eu acu’ ceva timp când am chemat un taxi la mine la scara F. Tipu’ mă aştepta la scara E. De ce? Tipa de la dispecerat i-a zis scara eF!😀

  2. madMe says:

    Nu pot sa cred :))

Leave a Reply

