Declaraţii de dragoste

Astăzi, de ziua femeii, implicit şi a mea (am verificat…sunt femeie😀 ) am primit cele mai haioase şi mai dulci declaraţii de dragoste de la cei mai dulci băieţi. Ca să nu supăr pe nimeni, le aştern pe blog în ordine cronologică :

Cristi (8 ani) : “Mami, te iubesc ca o vată de zahăr!”

Dănuţ (4 ani ) : “Mami, te iubesc până la elicopter!”

Dan (refuz să specific vârsta) : ” Şi eu te iubesc până la Apollo 13!”

Dragii mei băieţi şi eu vă iubesc , mult de tot, din tot sufletul!🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Declaraţii de dragoste

  1. Paul says:

    unde e Apollo 13 ?
    La Multi Ani !

  2. Silvian says:

    Asemenea declaratii fac gelos pe orice barbat care te cunoaste. Oare, mie, de ce nu mi-a trecut prin cap sa scriu atit de frumos?

  3. altcersenin says:

    intradevar -foarte dulci baeti…

Leave a Reply

