Întrebări

Pentru că pe Dănuţ il framântă tot felul de întrebări, m-am hotărât să postez câteva.

Mami, cum se pupă iepuraşii?

Cine a pus peştii în Dunăre?

Coralii au ochi ? Dar gură?

Când voi fi la liceu pot să fac nuntă cu tine? Te iubesc!

Pe vremea cavalerilor era lapte cu cereale?

Unde fac melcii baie?

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Întrebări

  1. Victor says:

    On-topic:
    O dulceata de copil!
    Ii puteti eventual explica faptul ca melcii se imbaiaza in roua diminetii (care e rece), ca si coralii au gura, dar ochi nu au, ca iepurasii nu se pupa, ci se adulmeca, ca si pe vremea cavalerilor exista si lapte, existau si cereale, dar ca nu avem cum sa stim daca le mancau impreuna, ca il iubiti cel putin la fel de mult, dar in alt fel decat se iubesc cei care se casatoresc. Explicatia referitoare la pestii din Dunare depinde de modul (spiritual) in care il cresteti si educati: faptuitorul poate fi personificat, sau poate fi pusa evolutia elementelor pe seama naturii vesnice si in vesnica schimbare.
    Scuze, nu incercam sa dau sfaturi, ci ma rasfatam imaginandu-mi ca inca as mai avea cui sa raspund la asemenea intrebari si icercand sa construiesc posibilele MELE raspunsuri (ABIA-MI ASTEPT nepotii!)

    Off-topic:
    Daca nu sunt obiectii, hai sa-i dam lui Adi Hadean o mana de ajutor la intentionata popularizare prin bloguri a pataniei cu Altex (regret ca inca nu pot s-o fac si eu, neavand blog – sunt nevoit sa ma limitez la a invita sa participe cunoscutii care dispun de un asemenea instrument, precum si pe prietenii care nu au, dar pot contribui la popularizare prin alte mijloace.)

    http://feedproxy.google.com/~r/AdiHadean/~3/BpMvIWfbuHk/?utm_source=feedburner&utm_medium=email

    Acest ajutor nu mi-a fost solicitat, este initiativa mea, revoltat fiind de acest gen de practici. Cand o patesc eu, nici nu sunt interesant pt destula lume incat sa conteze, nici nu dispun de instrumentul pt a protesta astfel (si parca ma si sfiesc sa raliez lumea pt a ma sustine pe mine).

    • oanaclara32 says:

      La melci a gasit explicatia singur. Fac baie in cada in casuta lor.😀
      E dulce micutul si de-asta si postez ce mai zice… Intrebarile sunt haioase rau.
      In legatura cu Altex, intru imediat sa vad despre ce e vorba. O zi frumoasa va doresc!

  2. madMe says:

    Vai cât de drăguţe şi inocente sunt întrebările😛

  3. Utopian says:

    Ce draguuut! Ce-mi plac intrebarile astea cute! Si eu il luam intr-o vreme pe nepotul meu de la gradinita si si el punea intrebari de genul( http://mydreamchronicles.wordpress.com/2008/03/10/de-ce/#comments ). Absolut adorabil!:D

  4. Ce frumos a explicat Victor, he he🙂 io iubesc la nebunie si intrebarile cu “De ce?” – si-mi place sa raspund la infinit la ele:D de preferat in autobuz :))

  5. roscadaniel says:

    E foarte bine ca e curios.🙂
    Cati ani are micutul?

Leave a Reply

