Leapsa

*cel mai de pret lucru: familia;

*cand sunt suparat/a:racnesc de 2 ori la cine imi pica in cale, apoi imi trece;
*mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: toate au fost frumoase;
*cand vreau sa ma relaxez: ma plimb,citesc;
*alt loc unde as trai: undeva la munte;
*cel mai fericit/a am fost/sunt: cand picii mei sunt fericiti;
*nu spun nu propunerii: de a calatori sau de a bea o cafea;
*ma feresc: de prosti, infumurati si mincinosi ;
*am emotii cand: dupa examene si cand sunt intr-o situatie noua;
*regret ca nu am facut:un sport de performanta ;
*nu as renunta niciodata la: cei dragi;
*cel/cea mai bun/a prieten:  nu pot alege;
*ma enervez: greu, dar si cand ma enervez …;
*o zi perfecta: una in care sa fac doar ce imi place.

Leapsa mea merge la Daniel Tudose.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Leapsa

  1. coramica says:

    Pe mine ma uitasi?

  2. coramica says:

    Am primit-o, scuzeeee!!!pup!

Leave a Reply

