Promisiune

Atunci  când El

În viaţa mea va veni

Vom sărbători ziua noastră

În fiecare zi.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Promisiune

  1. Rešad says:

    Da… Prea frumos… „În fiecare zi” e esențialul🙂

    • oanaclara32 says:

      Pai daca exista dragoste,respect si intelegere, fiecare zi poate fi frumoasa, nu?

      • Rešad says:

        Așa este, din punctul meu de vedere fiecare zi este un prilej de sărbătoare, în primul rând pentru că trăiesc, apoi pentru că viața așa cum e ea, cu bune cu rele, e viața mea și țin la ea… și urmează n motive pe care nu are rost să le etalez, le observăm cu toții. Nu-mi plac sărbătorile stabilite prin diferite metode pentru că și calendarul a fost decalat în funcție de interese la un moment dat. De respectat le respect, dar până la urmă fiecare zi pe Pământ e Sfântă!

  2. 🙂 Iata ca am stiut eu de ce m-am gandit la tine cand ti-am pasat leapsa…
    Te astept la mine.

  3. Morocanosul says:

    Sa sarbatoresti viata in fiecare zi, inseamna sa faci din viata ta destin pentru celalalt,intr-o curgere fierbinte, lacoma, oarba, biruitoare si daruitoare totodata.

    Daca as fi Dumnezeu pentru o zi, as face sa va intalniti.

Leave a Reply

