Plouă

Azi noapte am avut un somn destul de agitat. M-am trezit la un moment dat şi am auzit ploaia de afară. Ploua zdravăn. Asta m-a facut să zâmbesc.

Ieri am discutat la telefon cu o doamnă tare drăguţă care , printre altele spunea că dacă tot au început ploile, speră din tot sufletul să toarne cu găleata ca să se topească mormanele de zăpadă uitate prin parcări şi pe maginile străzilor pentru ca e jaaaaaaaaaale. Nu mai ştii unde să îţi laşi maşina. Avea dreptate.🙂

Se pare că Doamne-Doamne i-a ascultat rugămintea şi a topit zăpada. Mă întreb (pentru că am văzut că primăria nu face nimic) dacă ne rugăm toţi să se astupe gropile din asfalt, cum rezolvă Doamne-Doamne problema?

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Plouă

  1. klausen1976 says:

    din pacate gropile si mizeria nu se topesc … asa ca trebuie sa asteptam “minuni” de al autoritati … asa ca …”pofta’n cui”

    • oanaclara32 says:

      La un moment dat eram intr-o situatie de-a rasu’-plansu’. Pe o strada se circula ca in Anglia. Eu eram pe contrasens pentru ca ocoleam niste transee iar ceva mai departe cei care veneau din fata mea erau pe sensul meu de mers din acelasi motiv.

  2. doamne doamne zboara , zice ca fisu umbla calare pe magar, noi de ce nam merge prin gropi … hi hi

  3. vulpoi says:

    Auzi, da daca ne rugam cu totii sa avem parte de sex bun si bani multi ce o sa se intample?

    • oanaclara32 says:

      Depinde. Daca vrei ambele lucruri s-ar cam putea sa te doara mainile din pricina primului .😀😀 Daca vrei intr-adevar sex bun, de obicei se gasesc persoane specializate in chestia asta, desi inca nu e legal la noi, dar va trebui sa le platesti cu banii aia multi. In plus s-ar putea sa capeti drept bonus si vreo boala incurabila. Mai bine te linistesti.😀😀😀

  4. Victor says:

    STIU EU – CU CINE (pe post de umplutura) as vrea eu sa astupe Doamne-doamne gropile alea…🙂

    • oanaclara32 says:

      Cu Radu Berceanu? La cate gropi sunt, ar trebui sa il cloneze ,dar cred ca ar fi prea riscant…daca le-ar ramane 2-3 exemplare in plus dupa ce se repara toate strazile? Ar fi mai rau decat cu unul singur!

      • Victor says:

        E-e-e… Mai sunt ei si ALTI ministri ai demolarilor… (Dintre care unul a avansat PUTERNIC in grad ierarhic!😀 )

Leave a Reply

