Tema lui Dănuţ :)

Danuţ e un pici isteţ. Îi place sa întrebe câte-n lună şi-n stele, să inventeze poveşti, să construiască, dar nu îi place deloc să coloreze.

Educatoarea lui s-a gândit ca , vazându-şi fratele mai mare făcând teme, va reuşi sa-l “diciplineze” în privinţa coloratului şi i-a dat ca temă o fişă format A4 de colorat.

Seara era jale, Dănuţ plângea de mama focului ca nu vrea să deseneze. Cristi, fratele lui , l-a luat in dormitor , pasămite să îi explice ceva. După nici 5 minute a apărut Dănuţ al meu numai zâmbet, cu un sfert de desen colorat.

– Mami, îţi place cum am colorat?

-Tu ai colorat asta?

-Da, zise el şovăind.

-Du-te şi spune-i lui Cristi ca nu e corect să coloreze el pentru tine!

I-a pierit zâmbetul. S-a intors la fratele lui şi i-a zis:

-Mami şi-a dat seama ca nu am colorat eu…ne-a prins.

Apoi a venit să îl ajut. Am colorat cu mânuţa lui contururile obiectelor şi l-am convins să coloreze în rest singur. Când să termine, alintătura şi-a amintit ca buni nu a avut nicio contribuţie la tema lui , s-a plâns că a obosit şi a rugat-o să-l ajute şi să coloreze cu mânuţa lui.🙂

Partea distractivă a urmat la grădiniţă, când copilul s-a prezentat cu tema şi educatoarea l-a întrebat daca el a colorat. Explicaţia lui suna cam asa:

-Eu am colorat tot,  dar aici a colorat Cristi, aici m-a ajutat mami, aici a desenat buni cu mânuţa mea, iar restul e colorat de mine…

Nu pot sa zic in ce hohote de râs a izbucnit biata femeie…😀 Şi chiar nu ştiu de ce…doar copilul şi-a făcut singur tema…

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Tema lui Dănuţ :)

  1. Ce frumos.
    Nu numai ca si-a facut tema, dar Danut a invatat si ca nu e trebui sa incerce sa ii pacaleasca pe cei mari…

  2. loryloo says:

    Ce belea mica si simpatica :))
    Nepotelului meu ii place sa coloreze, mereu se face ca nu-si gaseste cariocile, pixurile colorate, creioanele, ca sa ii mai dau altele de la mine🙂 Sau poate chiar nu le gaseste si ii fac eu reclama rea acum, cine mai stie? Ca vine si zice asa frumos “Danii, iar nu stiu unde am pus pixul de la tine de data trecuta… si as vrea… sa-mi mai dai unul!” incat execut imediat ;))

Leave a Reply

