Premiu

Am primit de la Somerio un premiu-leapsa si ii multumesc pentru asta. Nu consideram ca blogul meu ar avea cine stie ce valoare dar se pare ca s-a facut placut, asa bazar cum e.🙂 Obligatia mea , printre altele e sa premiez 5 bloguri. Greu de ales… Sincer, le-as fi premiat pe toate pe care le am in blogroll si inca vreo cateva, dar daca e obligatoriu sa fie 5…

Asadar… iata despre ce este vorba:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la
cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si
autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

http://somerio.wordpress.com/2010/02/08/yees-primul-premiu-din-viata-mea/

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un
link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest
post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List, astfel incat sa existe
o evidenta a fiecarui ins premiat.

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Il dau mai departe catre  danieltudose79.wordpress.com , coramica.wordpress.com , klausen1976.wordpress.com , mariusberescu.wordpress.com si vinuripovestite.wordpress.com .

Mult succes !

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Premiu

  1. dreptungeek says:

    Off-topic, un pic, dar ai şi de la mine un “premiu” permanent în blogroll😉

  2. klausen1976 says:

    multumesc mult! Am primit leapsa acum ceva timp, asa ca am adaugat acolo link-ul … sper ca este ok >
    inca o data, multumesc🙂

  3. Merci frumos ! Ma bucur mult ca iti place blogul meu ! Pregatesc articole surpriza pentru luna martie…

Leave a Reply

