Eugen Lovinescu:”Noaptea”

 
tare… pentru cine nu a citit-o

 

Sint inca in pat, si nu-mi pot lua gindul de la tine, de la noaptea
trecuta…. mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu!
In noaptea calda, ai venit la mine pe neasteptate… si ceea ce s-a
intamplat a lasat in mine senzatii de neuitat.
Ai aparut de nicaieri si, fara sa-ti fie teama sau rusine, te-am surprins
atingind trupul meu gol… mi-ai simtit indiferenta si m-ai muscat fara
mila, innebunindu-ma… ne-am zvircolit toata noaptea intr-un joc nebunesc!
In zori am adormit in sfirsit, obosit… Astazi, cind m-am trezit, te-am
cautat indelung, dar nu te-am mai gasit…
cearsafurile cazute de pe pat sint singurele martore ale noptii trecute.
Pe corp am inca urmele muscaturilor tale, ma ard si nu ma lasa sa te uit…
In noaptea asta ma voi preface ca dorm si te voi astepta sa apari din
nou…tintar nenorocit!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in poezii trasnite and tagged , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Eugen Lovinescu:”Noaptea”

  1. machiaveliq says:

    :))🙂

  2. Ada says:

    Nu exista semn pentru ras, la ce hohote am prestat de una singura :))

  3. Victor says:

    Contrastul intre precizarea finala si subiectul imaginat pana in acel moment de fiecare cititor in parte, neafirmat explicit ci doar sugerat fin si subtil in text, face toate paralele!
    SI ACUM am gura nitel stramba si tastez cu o singura mana, cu greu luand a doua mana de pe burta pe care o apasa ca sa apas pe shift!

  4. Morocanosul says:

    Somnul solitar practicat timp indelungat creeaza probleme serioase.
    Cumpite chinuri pe distinsul nostru critic. Pare ca talentul literar si versatilitatea psihicului au sublimat amintitele chinuri in intepaturi si problema….. in tantar
    Boala fiind cronica necesita tratament indelungat si sistematic.
    Atentie !
    Intreruperea tratamentului determina reaparitia simptomelor

    • oanaclara says:

      Daaaaa, e grava boala asta!😀😀😀

    • VictorCh says:

      Doar n-ai fi vrut (sper!) sa faca din tantar – armasar…
      Cu ocazia primirii instiintarii despre postarea acestui comentariu am mai citit o data textul, apoi i l-am recitit si doamnei mele – care se interesa de ce rad ca prostu’ de unu singur – si IARASI “ne-am stricat de ras” amandoi!
      Cred ca o sa-l popularizez printre cotactele mele de mess.

      • oanaclara says:

        E prea haios. L-am recitit acum din intamplare. Eram sa ma inec . Mi-a ramas cafeaua in gat cand m-a apucat rasul.😀

      • VictorCh says:

        Hm! Scuze!
        Va trebui sa ma documentez (sau poate o faci dumneata si ne comunici rezultatul, mie imi e cam greu) fiindca nu mai sunt prea sigur (a trecut cam mult timp de atunci) – dar din cate imi amintesc eu de pe vremea aia PARCA expresia corecta ar fi “ERA sa ma inec”, nu “ERAM sa ma inec.” (Eu eram, dar “sa ma inec” – era intamplarea, “era sa fie”.)

      • oanaclara says:

        Ma documentez si va comunic…😀 Dupa cateva saptamani de nedormit noaptea , nu prea mai reactionez cum trebuie. Imi revin eu…🙂

Leave a Reply

