“Înger de pază” de Emilia Nedelcoff

Steluţe argintii binecuvântau pământul,
Iar în dansul lor puteam zări chipul tău…
Numele tău mi-l şoptea neîncetat doar vântul
Şi-n mii de gânduri inocente, mă regăseam mereu.

 

Iar întunericul din ochii tăi se năştea…
Sclipiri reci, de mort, îţi dominau privirea
Şi-un înger cu aripi de fum murea,
Pe-al lui obraz o lacrimă născând, iubirea.

Un cântec dulce, de vioară, se-auzea din depărtări
Chip bland, de copilă, luna mângâia
Ce se lăsa purtat de valsul duioaselor chemări,
Când prin labirint de vise ea plutea.

Şi te căuta pe tine…
Demon, în priviri cu sclipiri de foc,
Cu pleoapele-i clipind blajine
În păr îi aninau flori de soc.

Eram eu, pierdută-n a umbrelor mişcări,
Căutând clipe, gesturi de o dureroasă dulceaţă
Ne căutam pe noi, pe-a tainicelor cărări,
Când frânturi de amintiri păreau că se pierd în ceaţă.

Acum, amorul meu rănit,
Un refren trist tot fredoneză…
De-ai şti demone, cât te-am iubit!
Oarbă fiind, te vedeam înger de pază.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in versuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to “Înger de pază” de Emilia Nedelcoff

  1. oanaclara32 says:

    Una dintre melodiile mele preferate…

Leave a Reply

