O lacrimă

A sosit iar un moment in care puiul meu de 4 ani m-a facut să plâng.

D. – Mami, aş vrea să il văd pe bunicul Fani.

Eu – Nu se poate, pui, bunicul a murit de multă vreme.

D. – Da, dar eu nu l-am văzut niciodată. Nu poţi să dai pământul la o parte să îl văd măcar un pic?

Eu – Nu, nu se poate. Şi eu aş vrea să – l mai pot vedea măcar o dată, dar nu se poate.

D. – De ce? Îţi e frică de râme?

Cât de dulce şi de inocent poate fi!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in De-ale lui Dănuţ :) and tagged , . Bookmark the permalink.

12 Responses to O lacrimă

  1. Victor says:

    Suntem (sau asa mi se pare mie…) din ce in ce mai multi cei carora ne pare rau ca – desi nu ne e frica de rame – TOT nu putem.

  2. klausen1976 says:

    “A fi imatur inseamna a fi perfect”
    Oscar Wilde🙂

    este fericit … cat as vrea sa fim si noi asa …

  3. coramica says:

    Eu am crescut la bunicii din partea tatalui, iar pe bunicii materni nu i-am cunoscut. Cand mergeam la Ziua mortilor la luminatie, imi doream sa-i vad. Ii stiu doar din povestile verisorilor mai mari si mi-ar fi placut sa-i cunosc, dar…asta e! Bunicii paterni i-au suplinit, insa, generos.

  4. Morocanosul says:

    Te-ai uitat in ochii lui Danut ?
    Acolo caii inca mananca jaratec,Ileana e cosanzeana si Fat Frumos sare peste haurile de la capatul lumii.
    In ochii lui, e o foame care ia cerul cu pamantul, cu rame, cu moarte si il preschimba in viata.
    Pe el si moartea il asculta si lui i se supune, caci e inca pe taramul tineretii fara batranete si al vietii fara de moarte.
    Tu si noi ceilalti am ales valea plangerii, am iesit din mit si drumul e fara intoarcere.
    Desigur la noi totul e explicabil, crect si logic.
    Unu plus unu fac mereu doi
    Lasa pe Danut sa-si poarte visele si nu pune lacrima in lumina lor.

  5. machiaveliq says:

    outch! O fază dulce-amăruie…

  6. Ada says:

    Sa nu-l trezesti.

    Poate noi suntem cei care trebuie sa fim treziti. Poate ca el este cel care vede.

  7. Victor says:

    Oana, sper sa nu te superi pt ca imi permit pe blogul tau sa-l intreb pe Morocanosul daca are blog. Dupa scriitura pe care o vadeste mai sus, mi-ar fi drag sa”-l vizitez”. (Raspunsul il astept tot aici – daca este afirmativ rog sa fie cu link activ, ca sa-l gasesc chiar si asa nepriceput in operare cum sunt).

    • oanaclara32 says:

      Doamne fereste! Cum sa ma supar? Din cate stiu Morocanosul nu are blog , dar l-as trage nitel de urechi sa isi faca unul.🙂

      • Victor says:

        Ti-as tine hangul daca ar avea vreun rost (ca doar si el – ca tot omu’ – are TOT DOUA urechi, NU-U?), dar din pacate “nu merge”: treaba asta daca n-ar face-o “din suflet” – degeaba ar mai face-o, ca n-ar iesi cum ne-am astepta si cum ne dorim (sau cel putin cum m-as astepta si cum as dori-o eu).

Leave a Reply

