Ştirea zilei :)

Dis de dimineaţă, ascultam un post de radio în maşina proprie, in timp ce încercam să fac slalom printre gropile rămase în asfalt in urma ninsorii trecute şi…ce-mi fu dat să aud? O ştire taaaaaaaaare interesantă. D-l Berceanu, ministrul transporturilor, s-a plâns public de faptul că şi-a stricat maşina pe drumurile patriei. Interesant, măcar a văzut omul realitatea din teritoriu. Sincer, daca tot a constatat ca nu e capabil , ar putea , zic eu , să se autodemită înainte de a-l demite alţii.😀

In altă ordine de idei, m-am gândit şi la alţi miniştri , încercând să fac legătura între ceea ce păţesc eu şi ce ar trebui ei să vadă. Iată rezultatul:

– Pentru ministrul sănătăţii : Sper din tot sufletul să aibă nevoie de servicii medicale în România. Să fie internat măcar pentru o săptămână în spital. Să nu poată merge şi să  stea 3 ore in frig pe un culoar aşteptând ca asistenta de gardă să îşi termine cafeaua şi să-i scrie fişa de internare şi  încă jumătate de oră ca vreun brancardier să se sinchisească să-l ducă în secţie la salonul în care urmează să stea. Acolo să constate că patul care ii era destinat e încă ocupat de alt bolnav şi să mai aştepte liniştit pe un scaun încă vreo oră, timp în care asistentele să-i explice faptul că în spital nu au nimic, nici măcar vată şi spirt şi să i se înmâneze o listă kilometrică de medicamente şi consumabile de cumpărat, iar dacă întâmplător mai are bani ar putea să plătească şi analizele, daca nu, le face când are. În final când s-ar vedea în pat , să constate că nu are unde depozita tot ce a achiziţionat din lista de mai sus pentru că în spital mişună gândacii iar noptiera din dreptul patului lui are un sertar şi nici acela nu se mai deschide.

– Pentru ministrul de interne : I-aş dori să fie atacat în maşina personală, cum mi s-a întâmplat mie luni. Să sune disperat la 112 in timp ce o brută de 120 de kg încearcă să ii deschidă portiera şi să il lovească şi să i se răspundă : “Nu ne ocupăm noi cu asta, dar vă facem legătura cu poliţia.” , iar de la poliţie : “Nu e treaba noastră, încercaţi să va rezolvaţi problema!”. Sau , dacă acest lucru nu e posibil, l-aş plimba niţel cu autobuzul să simtă şi el senzaţii tari în timp ce-l pipăie hoţii de buzunare.

– Pentru ministrul învăţământului : aici ar fi multe de spus. Aş vrea să lucreze măcar o săptămână în invăţământul preuniversitar. Să vadă cum e să nu ţi se dea măcar o coală de hârtie şi un pix, calculatorul, imprimanta şi tonnerul fiind vise frumoase. Apoi să i se ceara tot felul de documente scrise, logic la calculator şi printate pe banii proprii, rapoarte de activitate, statistici, planificări kilometrice. Să fie nevoit să alerge 2 săptămâni pentru a organiza o excursie (pe banii lui, logic, că doar munceşte pentru stat), să fie obligat să facă fotografii la fiecare activitate ca să demonstreze că a fost şi să nu poată să le pună la dosarul personal în format electronic , ci doar printate şi alea. Să fie nevoit să ceară bani părinţilor elevilor pentru cretă, burete, hârtie de xerox şi alte lucruri care ar trebui să existe în şcoli pentru că învăţământul e gratuit, nu?

Mai aveti alte idei pentru alţi miniştri? Aştept propuneri!

Sursa fotografiei:

http://vladescuvlad.files.wordpress.com/2009/06/drumul_spre_valea_cladovei_e_plin_cu_gropi.jpg

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Ştirea zilei :)

  1. ckubs says:

    Eu cred ca s-a plans mai mult de ochii lumii si oricum are oameni care se ocupa de el de masina nu ca Boc care spunea ca isi calca singur pantalonii :))

  2. adibanu says:

    In curand o sa ajungem ca in tara asta sa nu mai gasim nici apa in Dunare – ce sa mai vorbim de asfalt pe drumuri!

  3. perfect adevarat ! chestiunea e veche si e universal valabila, numai ca la noi distanta de la ,,minister” la ,,realitate” e mult prea mare distanta. uite, de pilda, din armata, o chestie de cand lumea, generalii…lupta pe ,,harta”, in transee sunt tot racanii de rand… ideea ar fi ca unui general capabil nu-i mor multi ostasi. dar ,,generalu” berceanu are pe constiinta mii de masini moarte-n gropi hihi…pierderi exista oriunde da guvernu romaniei face genocid… pup

  4. klausen1976 says:

    povestea aia cu atacul ar trebui sa o dezvolti ! … poate citeste cine trebuie …

    • oanaclara32 says:

      Pai era vb de un agent de paza de la poarta spitalului. Aveam de internat o batrana care nu putea merge. Aveam bilet de internare si scria clar pe el “urgenta” . Mi-a zis ca eu intru dar masina ramane afara si l-am anuntat ca o las in poarta ca nu aveam unde sa o parchez. M-a injurat si m-a jignit si l-am anuntat ca sun la politie . Discutia se purta prin geamul deschis al portierei mele. A zis ca sunt o curva nenorocita si s-a repezit sa loveasca. Am avut noroc ca geamul era doar intredeschis si nu ii incapea pumnul pe acolo, iar usile de obicei le tin incuiate cat conduc pentru ca nu se stie fara ce raman pe la semafoare. Am vrut sa intorc masina si sa plec si s-a asezat in fata mea . I-am zis sa se dea la o parte si a refuzat , injurand in continuare. Am pus mana pe telefon si am sunat. Restul e mai sus, in articol.

    • klausen1976 says:

      ar fi trebuit sa il filmezi. probabil ar fi platit pentru asta …

      • oanaclara32 says:

        Ce sa filmez? Ti-am zis, intorceam masina sa plec pentru ca am zis ca nu-mi mai pun mintea cu nebunul. Asta se intampla afara, in fata portii spitalului. Ajunsese masina paralela cu poarta si tipul a sarit in fata mea dupa ce din mers mi-a tras de portierele celelalte poate-poate o deschide vreuna, nu voia sa se dea la o parte, cu spatele nu aveam unde pleca… A fost urat de tot.

  5. Morocanosul says:

    Cineva isi acute baioneta.
    Imi place cum luceste,imi place cum suna si mai ales, imi place gratia cu care a fost infipta.
    E chestiune de ore pana ministrul de interne va declara ca i-a fost furat portofelul. Prostia parsiva boala este, nu doare dar e molipsitoare, bantuie prin politica romaneasca, ca violarea limbii in media
    Privitor la propuneri, lista-i lunga, nu putem merge la pachet ? Asa… un pachetel, micut,micut, in care sa inpachetam cu gingasie un guvern ?
    Inteleg ca, dupa Geoana, Berceanu e a doua persoana care primeste distinctia Tichia Violeta.
    Respect regula si fac o propunere individuala , Elena Udrea.
    Motivarea: Ministerul domniei sale se ocupa si de absortia fondurilor europene.
    Acum lucrez la dosarul unui GAL,oa sociatie de 18 primarii pentru dezvoltare integrata si absortie de fonduri.
    Pentru ca infiintarea acestei asociatii e costisitoare facem un dosar de finantare, care va fi evaluat si punctat conform grilei de evaluare ce se gaseste in Ghidul Solicitantului.
    Numai ca …. Ghidul nu e gata, recomandarile UE sunt traduse cu picioarele,ilustra contributie a ministerului la ghid e sclipitor de…romaneasca, dar nu e gata.
    Un Ghid al solicitantului din Polonia sau Ungaria este 1/2 ca volum din volumul ghidului romanesc dar mult mai precis si mai articulat. Am spus ceva nou ?
    Deci echipa mea da extemporal fara sa stim grila dupa care va fi evaluat.
    Nu-i nimic, ghidul va fi gata cu 1,2 saptamani inainte de termenul limita de depunere a dosarelor.
    Si acum cireasa de pe tort, in viitor nu vor mai putea accesa fonduri europene decat unitatile de administratie publica membre a unui GAL ….
    Nu am nimic cu blondele,doar cu cele blonde-n creier.
    Balaia Elena e o blonda pura, lucru rar, e blonda si pe dinauntru si pe dinafara, zic ca merita tichia si o si prinde movul, teribil.

  6. coramica says:

    Eu l-as pune pe Ministrul Invatamantului salucreze intr-o scoala unde elevii sa-l injure, la ora de romana sa spuna “ce bip bip meu e metafora?” sau la franceza “cum se traduce “notre poule dans votre cour”?La mate sa spuna “eu am BMW, dumneata nu ai masina”…si altele. Apoi, sa vina un psiholog sa-i dea un test.

Leave a Reply

