MOS CRACIUN…

 

Moş Crăciun cu barba sură, te-am văzut în bătătură, înotând printre nămeţi eu mă tem să nu îngheţi. Ţi-am fiert vin cu scorţişoară şi o ţuică tărişoară iar de eşti înfometat, am să-ţi dau şi un cârnat, iar de asta nu—ţi va place, iute fata îţi va face, o fripturică gustoasă, din a lui Ghiţucă coastă. Aşa-i că tu salivezi? Baliverne să nu crezi! Este criză şi ţi-oi da, vise aşa cum chiar şi mata, an de an ne amăgeşti şi pe noi ne-mbrobodeşti… Că aduci cadouri multe , cine are timp s-asculte? Dar eu totuşi încă ştiu… c-ai un spirit ce e viu . De aceea-ţi scriu matale, astă micuţă scrisoare:
Moş Crăciun dacă exişti, mângâie tu ochii trişti , fă-te măcar pentru-o clipită un poştaş sosit în pripă. Findcă ştiu că eşti sărac, am să-ţi dau să bagi în sac, sănătate pentru toţi, iar atunci când ai s-o scoţi dă-o tu cu dărnicie, celor ce-mi sunt prieteni mie. Ba să dai şi celor care, anul ăst m-au înjurat, spune-le că e păcat ca-n aceste clipe sfinte, să-şi mai aducă aminte, de nimicuri fel de fel… Unde pleci ? Mai stai niţel, să mai pun în sacul tău, ce-i place Lui Dumnezeu: armonie, şi credinţă, pentru orişice fiinţă.
Uite, moşule, de poţi să mai cari, iar pentru toţi, şi câte un pupicel vesel şi chiar frumuşel să-l aplici zâmbind haios pe obraji ori pe fruntiţa… , şi-ţi mai spune iar fetiţa să ai grijă ca să fie, cu respect şi bucurie. La mulţi ani!
MOSUL SA VA ADUCA LINISTE PACE , SANATATE MAXIMA …si tot ce va doriti sa se implineasca in anul urmator .

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to MOS CRACIUN…

  1. klausen1976 says:

    Craciun fericit !

    • oanaclara32 says:

      Multumesc! Pot zice ca e un Craciun imbelsugat dar ca ii lipseste ceva de suflet…un zambet, o imbratisare, o vorba buna… Simt lipsa cuiva drag care sa imi ofere toate acestea.

      • klausen1976 says:

        “zambeste mereu ! Nu poti sti cine se indragosteste de zambetul tau ” … Am citit asta, si stii ceva ? … este adevarat🙂 …

Leave a Reply

