Nu mă mai uit la ştiri, promit!

 

Dimineaţă am pregătit o cafeluţă si am deschis televizorul…pe PRO Tv. Am luat o gură de cafea si eram sa mă înec…mi-a rămas în gât pur şi simplu.

După ce am trimis un trio  atomic în Parlamentul European (Eba, Vadim, Becali) , ar fi culmea să mai vină încă unul la conducerea ţării !

Tocmai se difuza o ştire despre Nati Meir , candidatul la preşedinţia României, care , pe lângă faptul că o are purtător de cuvânt pe cea mai mare cacofonie în viaţă ( Monica Columbeanu ) , s-a gândit să îi propună lui Adi Piticul Minune (că ăla numai copil  nu mai e) să scrie o manea drept imn de campanie. Ar fi culmea culmilor să devină preşedinte.

România , trezeşte-te! Altfel, pe cuvânt ca nu mai e nevoie să vină sfârşitul lumii. Ni-l fabricăm singuri. 

Vezi stirea aici: http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=60825

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in personal and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Nu mă mai uit la ştiri, promit!

  1. mielu007 says:

    Am avut si eu proasta inspiratie sa dau la ProTv de dimineata si am prins stirea asta, printre alte crime si accidente. Cred ca oamenii sunt bine intentionati, te oripileaza de dimineata ca sa fii atent tota ziua.

  2. MEIR E INCREDIBIL, DAK AJUNGE LA COTRO VA FI PRIMU PRES NEVOIT SA TINA DISCURSURI PRIN SEMNE, NU PREA L INTELEGE NIMENI CAND VB HA HA HA, E SMINTIT TOTAL TIPUL

  3. neuronos@yahoo.com says:

    Dupa cateva luni de zile fara televizor,cand am ajuns iar in fata unui TV am descoperit ca nu am pierdut nimic. De atunci rar ma uit la TV

    Urmareste TV-ul si poti sa devi un produs TV, citeste despre mari OAMENI si ai sansa de a devenii ceva mai intelept.

    Invata om bun sa CAUTI stirile, nu sa fi alimentat cu ce nu ai nevoie. ti se spune ce nu foloseste la nimic insa se omite ce AR TREBUI SA STI.

    cu respect.

  4. ciaclan denisa stancutza says:

    Da, pai noi ne distram cand eram mici, spunand in gluma “Traiasca Falconetti”, banditul din filmul “Om bogat, om sarac”.Acuma, din gashca asta :Nati Meir, Columbeanca, Ady Copilul Minunat, mai lipseste Falconetti. Loool!

  5. Stirea asta poate deschide ciclul: (mai putin) Divina Comedie Autohtona.

Leave a Reply

