Legitimă apărare :))

Un bărbat e adus în faţa judecătorului pentru ca a omorât-o pe soţia lui.
– Fapta dumneavoastră e sub orice critică. Dacă aveţi intenţia ca tribunalul să nu vă condamne la închisoare pe viaţă, trebuie sa ne expuneţi motive cât de cât plauzibile care sa va poate reduce pedeapsa.
– Domnule judecător, soţia mea era asa de proastă încât nu am putut să mă controlez şi a trebuit să o arunc de la balcon.
– Declaraţia dumneavoastră este o obrăznicie nemaiauzită şi dacă nu doriţi ca juraţii să vă condamne înainte să continuăm procesul trebuie să aveţi argumente cu adevărat plauzibile.
– Pai sa va povestesc. Locuim într-un bloc cu 10 etaje la ultimul etaj şi la parter locuieşte o familie de pitici. Părinţii au 1 metru şi copii, cel de 12 ani 70 de cm şi cel de 14 ani are 90 de cm .
– În ziua respectiva i-am spus soţiei:
– E teribil sa fii pitic. Săracii vecini de la parter, toţi sunt asa mici!
-Da, răspunde soţia sunt o adevărată specie de pirinei.
– Pigmei ai vrut sa spui!
– Nu, pigmei e ceea ce are omul în piele şi de la care se alege cu pistrui.

– Aia se numeşte pigment.
– Ma laşi ? Pigment e chestia aia pe care scriau vechii romani.
– Ala se numeşte pergament.
– Cum poţi draga sa fii asa de incult? Pergament e când un scriitor publica o parte din ce a scris.
– Domnule judecător, va închipuiţi ca mi-am înghiţit cuvântul „fragment“ ca sa nu mai continui discuţia asta aberanta. M-am aşezat pe fotoliu si am luat un ziar sa-l răsfoiesc. Nici nu m-am aşezat bine ca apare soţia mea lângă mine cu o carte în mana şi îmi spune:
– Uite dragă, asta e ceea ce scrie un scriitor si se numeşte carte , dacă nu aveai idee ce e aia. Ia şi citeşte Veranda de la Pompadur.
Iau carte în mână şi îi spun “Draga mea, asta e o carte în limba franceză Marchiza de Pompadour, nu trebuie să interpretezi numele în română” .
– Asta e bună dragă, îmi dai tu lecţii de franceză, mie care am făcut meditaţii cu un vector de la facultate !!
– Ăla nu se numeşte vector, se numeşte lector.
– Eşti prost, Lector a fost un erou grec din antichitate.
– Ala a fost Hector şi era troian.
– Hector e unitate de măsura a suprafaţei blegule.
– Ala e hectar draga mea.
– Ma uimeşti cu incultura ta. Hectar e o băutura a zeilor.
– Ala se numeşte nectar spun eu oftând din adâncul sufletului.
– Habar nu ai, eu ştiu sigur ca era si o melodie pe tema asta pe care o cântau doua prietene în duo.
– Nu se spune duo se spune duet.
– Ma scoţi din sărite, cum dracu de eşti asa de încuiat? Duet e când doi bărbaţi se bat cu sabiile
– Ala se numeşte duel.
– Pe dracu, duel e gaura aia neagra din munte de unde apare trenul.
– Domnule judecător, aveam tunel pe limba dar am simţit ca mi se face negru în fata ochilor şi nu m-am mai putut stăpâni şi am aruncat-o pe geam.
Linişte în sala… judecătorul ia ciocănelul de pe masa, loveşte cu el puternic şi spune:
– Eşti liber, a fost un caz clar de legitima apărare. Eu o aruncam deja de la Hector.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
This entry was posted in Haioase and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Legitimă apărare :))

  1. somerio says:

    Eu cred c-o aruncam inainte de Hector. De fapt, prost el ca s-a putut insura cu asa ceva :))

    Stiam bancu’ dar este fenomenal…

    • oanaclara32 says:

      E vechi , dar bun…
      N-o fi avut timp sa discute cu individa inainte de casatorie sau s-or fi “luat” prin corespondenta…😀

Leave a Reply

